Klachten

Ben je niet tevreden over de hulp die je ontvangt van ZuiderStee? Dan kun je een klacht indienen. Een klacht zien we als een kans om onze hulp te verbeteren.

Wij proberen om vragen en klachten van cliënten altijd mondeling op te lossen
Door samen met de cliënt of een vertegenwoordiger het gesprek aan te gaan. Hiervoor kun je terecht bij een persoonlijk begeleider of regiomanager. Wij vinden het belangrijk dat een klacht voor alle betrokkenen naar tevredenheid wordt opgelost.

Het kan zijn dat het niet lukt om voor beide partijen tot een oplossing te komen
Dan kunnen cliënten een schriftelijke klacht indienen via het klachtenformulier. Het klachtenformulier vind je hier. Klachten worden behandeld door de interne klachtenfunctionaris van Eleos/ZuiderStee. De klachtenfunctionaris is verantwoordelijk voor het begeleiden van het proces gedurende de klacht.  Een oplossing met betrekking tot de klacht wordt schriftelijk vastgelegd en gebruikt voor het verbeteren van de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening.

De klachtenfunctionaris is bereikbaar via 088 – 892 10 12. Je kunt ook een e-mail sturen naar klachten@eleos.nl . De klachtenfunctionaris is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur.

Wij doen ons best klachten zo snel mogelijk te behandelen. Er geldt een uiterlijk termijn van 6 weken.

Wanneer je liever een onafhankelijke klachtenprocedure begint
Dan kan dat via Klachtenportaal Zorg. Alle informatie daarover vind je op https://www.klachtenportaalzorg.nl.

Artboard facebook google+ instagram linkedin maps pinterest twitter vimeo youtube world